Je kunt tickets bestellen via deze link en rekent ze af via iDEAL. Vervolgens ontvang je een e-mail ter bevestiging met daarin je e-ticket waarmee je toegang hebt tot de zaal. Er komt een kleine toeslag bovenop de ticketprijs voor het gebruik van het systeem.

Als je voor het eerst bestelt, ga dan naar de voorstelling van je keuze en klik op de button ‘tickets bestellen’.  Volg daarna het menu. Je komt dan vanzelf terecht bij ‘een account aanmaken’. Je kunt dus niet van tevoren inloggen of een account aanmaken als je voor het eerst bestelt. Mocht je de tickets niet meteen uitprinten en je bent je e-mail kwijt, dan kun je altijd via ‘login’ je tickets weer ophalen.

Check je spambox voor je tickets

Het kan zijn dat de mail met je tickets in je spambox terecht komt. Controleer deze daarom goed. Je kunt de tickets ook downloaden op ieder gewenst moment als je met je eigen gegevens inlogt op het ticketsplatform. Daar zie je het complete overzicht van je bestelling. Het is mogelijk om voor meerdere voorstellingen tickets te kopen.

Als je al eerder kaarten voor voorstellingen bij Theater de Klif hebt aangeschaft, dan kun je weer opnieuw inloggen met je gebruikersnaam en wachtwoord.

Unieke tickets met barcode

Ieder ticket is uniek en heeft een barcode en uniek nummer. Je kunt de tickets uitprinten en meenemen of tonen op je smartphone.

Heb je een vraag of opmerking, mail dan naar contact@theaterdeklif.nl

Let op: we hebben het liefste dat je tickets online koopt. Tickets kopen aan de kassa is ook mogelijk (mits de voorstelling niet is uitverkocht), maar dan zijn ze 2,50 euro duurder.

(Belangrijk om te weten: eenmaal aangeschafte tickets kunnen wij helaas niet meer retour nemen. Wél willen we meedenken hoe je deze weer zélf kunt aanbieden op, bijvoorbeeld Nextdoor of Facebook. Mocht een voorstelling uitverkocht zijn, is het altijd mogelijk om je op een wachtlijst te laten zetten. Dat kan met een email naar: contact@theaterdeklif.nl